Boikot Barangan Syarikat YAHUDI LaknatulLah!!





Tolong cetak dan edarkan Risalah Ini, setiap sen yg anda sumbangkan akan meranapkan Ekonomi negara Yahudi dan sekutunya. Tambah-tambah lagi ekonomi US sendiri pun berada dalam Krisis Ekonomi

Fenomena Kini:

i) Minum Coca-Cola - Senario di belakang tabir adalah Coca-Cola membantu Regim Yahudi sejak tahun 60an lagi, menghina Islam dengan berbagai cara. Haruskah kita menyokong produk mereka sedangkan tanpa coke kita tidak mati malah ianya memudaratkan kesihatan serta banyak lagi produk altenatif, produk Islam sendiri;

ii) Bersantai dan minum di Starbuck Café. Senario di belakang tabir adalah Starbuck merupakan penyokong kuat perjuangan Yahudi Zionis. Tidakkah kita melukakan hati para pejuang Islam yang mempertaruhkan nyawa demi mempertahankan maruah Islam? Tidakkah ada café lain yang tidak menghina Islam atau yang dimiliki oleh orang Islam sendiri? Tidakkah kita lihat bagaimana kita berperanan dan membantu pembunuhan Umat Islam sendiri apabila kita menyumbang kepada keuntungan Starbucks?

iii) Menggunakan ubat gigi Colgate. Senario di belakang tabir di mana lebih 47 tahun Colgate tidak mempedulikan sensitiviti umat Islam dengan mengeluarkan produk tanpa sebarang pengesahan halal dan tidak berminat untuk berbuat demikian selama itu? Colgate juga berperanan menaja dan membantu Israel dalam perang dengan Negara-negara Islam yang diketahui sejak tahun 1967. Kini apabila diasak dan merasakan kerugian akibat terjejas jualan baru menggunakan tanda halal di luar Negara pada ubat gigi yang dibuat di Vietnam, China dan Thailand. Itupun tiada sebarang pengesahan badan mana yang mengesahkannya.

iv) Makan mee segera Maggi - rutin rakyat Malaysia, malam-malam jika lapar cari Maggi, sedangkan kita semua tidak sedar yang setiap pembelian kita terhadap produk tersebut akan memberikan sumbangan kepada Yahudi untuk membeli 'peluru' bagi menembak kepada kanak-kanak kecil yang tidak berdosa di Palestin.

v) Pagi-pagi budak-budak di Malaysia minum MILO - NESTLE! - sudah menjadi rutin kita semua agaknya, sedangkan rakyat di Bumi Palestin bermandikan Darah setiap hari.

dan banyak lagi... sila lihat produk2 yang amat WAJAR diboikot di sini (sila klik)

Tidak wujudkah sedetik pun kita semua untuk memBOIKOT barangan tersebut? Jika tidak, sama2lah kita selidiki semula Iman dan Taqwa kita.

Setiap SEN yang anda BOIKOT akan dapat memastikan Ekonomi negara HARAM Israel terkubur!

BOIKOTLAH untuk KeAmanan DUNIA.

saya cadang kita jalankan Boikot Tepat & Berfasa>

cth; kita mulakan boikot kita dengan lancarkan kempen boikot kepada produk2 yg menguasai pasaran Malaysia terlebih dahulu seperti;

FASA 1: Fokuskan kepada produk2 yg 'biasa' & menjadi rutin harian dgn masyarakat Muslim Malaysia menggunakannya/ makan. Cth: Hari JUMAAT Tanpa KFC & MC Donald's


Apabila FASA 1 berjaya, kita akan dapat melihat penurunan penguasaan pasaran sykt2 terbabit di Malaysia (boleh lihat dgn peningkatan promosi2 sykt besar terbabit di media cetak/elektornik yg mendadak akibat jatuhnya permintaan).

Kemudian kita susulkan dengan fasa2 seterusnya yg kita boleh perhalusi.sehinggalah Ekonomi Yahudi dan sekutunya ranap sepenuhnya.

0 Comments:

Post a Comment



Related Posts with Thumbnails